تحلیل و بررسی پرینتر چهار کاره لیزری کانن Canon MF236n
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه تنوع در میان برندها و مدلهای مختلف پرینتر رو به گسترش است و آن هم به دلیل کاربردی بودن آن است. پرینتر لیزری که جایگزین سایر مدل ها شده است، کاربرد بیشتری داشته و از فناوری لیزر برای چاپ استفاده می کند. در همین خصوص، پرینتر لیزری کانن که در انواع مختلف و متنوعی عرضه می شود، مخاطبان بسیاری دارد. این شرکت که علاوه بر پرینترهای تک کاره، مدل های چندکاره نیز تولید می کند، این بار با پرینتر چهار کاره لیزری کانن Canon MF236n وارد عرصه رقابت شده است.

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر کانن 236n

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر کانن 236n

پرینتر چهار کاره لیزری کانن Canon MF236n با ابعاد 360×441×390 میلی متر و وزن 11.5 کیلوگرم، با توجه به این که چهار کاره است، به خوبی طراحی شده و جای زیادی را اشغال نمی کند. برای توضیح ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر کانن 236N باید بگوییم که این محصول از نوع خانگی و اداری محسوب می شود و می تواند در مجموع 15 هزار برگ را در هر ماه چاپ نماید. این پرینتر لیزری کنون Canon که چهار ابزار دارد، می تواند علاوه بر چاپ، ویژگی اسکن، کپی و فکس را در اختیار شما قرار دهد. ظرفیت سینی پرینتر کنون 236N تنها 250 برگ است و تا اندازه A4 را پشتیبانی می کند. بنظر می رسد قیمت پرینتر Canon MF236n در کنار ویژگی های بسیار خوب آن، مقرون به صرفه بوده و مناسب بسیاری از کاربران است.

ویژگی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری کانن MF236n

ویژگی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری کانن MF236n

اگر شما از کاربران خانگی هستید و یا شرکت و اداره شما اندازه زیاد بزرگی ندارد، پرینتر چهار کاره لیزری کانن Canon MF236n می تواند انتخاب بسیاری خوبی باشد. با داشتن چاپگر چهار کاره کانن 236 می توانید در هر دقیقه 24 برگ را چاپ نمایید و یا با رزولوش 600×600 dpi (قابل افزایش تا 9600×9600 dpi) مدارک و اسناد خود را اسکن کنید. برای بیان دقیق تر ویژگی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری کانن MF236n باید گفت اگر نیاز به کپی دارید، می توانید از طریق این دستگاه به سادگی و با رزولوشن 600×600 dpi  کپی کنید. همچنین می توانید با استفاده از قابلیت فکس، موارد مورد نیاز را فکس کرده و یا دریافت نمایید.

جمع بندی

پرینتر چهار کاره لیزری کانن Canon MF236n با ویژگی های خوبی که به مخاطب عرضه می کند، می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای کاربران خانگی و اداری باشد. مجموعه ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی فروش پرینترهای کانن canon با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع چاپگر لیزری رنگی چند کاره و سایر مدل ها، آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پرینتر چهار کاره لیزری کانن Canon MF236n به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: پرینتر چهار کاره لیزری کانن Canon MF236n

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر کنون 236n , پرینتر لیزری کانن 236n , قیمت پرینتر لیزری کانن MF236n , خرید پرینتر لیزری چند کاره ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی